Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 august 2014

Site-ul Rețeaua literară cenzurat de DNA!

  
     
În data de  14 august 2014  am  încercat să postez  pe  site-ul  Rețeaua literară  un text  intitulat -    

„Laura Codruța Kövesi - Muma pădurii - patroana duhurilor rele...Din DNA!”

           


           La fiecare încercare de postare  apăreau același  fenomene -  sintaxa   frazei schimbată – adică ordinea  cuvintelor  în frază, scrierea   cu litere  mari  la mijlocul  propoziției, schimbarea   abrevierii   din   DNA în ADN.  
           Am muncit  o jumătate de oră să corectez textul postat care cuprinde doar   câteva fraze  -  http://filosofie-si-literatura.blogspot.ro/2014/08/laura-codruta-kovesi-muma-padurii.html .      
             Asta  mă face să cred  că tocmai  cineva  „ocult”   care  are  aceste posibilități a făcut-o.   Din acest motiv   cred  că site-ul  Rețeaua  literară e   controlat  de   DNA , SRI sau   oamenii  de   pe   internet al  lui Băsescu. 
   Drept urmare a postării   textului „Laura Codruța Kövesi - Muma pădurii -
patroana duhurilor rele...Din DNA!” ,  în care   o parodiam  pe  șefa DNA,   am fost suspendat de pe site-ul  Rețeaua literară.      
         Nu pot să cred  că  poetul  Gelu  Vlașin  dă curs     cenzurii controlate electronic  doar   pentru că  am  asociat-o pe Laura Codruța  cu    Muma pădurii. Cenzura e  primul semn că democrația  e gata să sucombe.                                        Vă întreb , d-le  Gelu Vlașin  cine   controlează acest site? DNA, SRI sau oamenii președintelui?! 
           Pe lângă faptul că mi-au maltratat textul și   am fost nevoit să-l corectez de mai multe ori,  mi-au postat instant de treizeci de  ori. 
           Am încercat să șterg  măcar unul din texte   dar  se ștergeau toate.  
       Mi se pare cea mai mare   impietate  ca, în  democrație, să  fie   instaurată,  mascat,  cenzura  electronică.   Vi se pare   normal să fie cenzurată  o mică parodie?  Vi se pare normal să fiu  suspendat de pe site  pentru  asta?!               
 Vasile Anton Ieșeanu, 21 august 2014, Iași       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu